malinvikstrm.blogg.se

Bandy : GT/76 - Hubbo

Publicerad 2016-01-06 20:26:11 i Allmänt, Bilder,

 
Dagen idag har spenderats till största del på Gubbängens IP för att kolla på Patriks div1 östra bandy match. Då det var en av de första fina vinterdagarna denna vinter så passade jag på att sno med mig Patriks kamera innan jag åkte från honom och tog några bilder. Dom flesta är såklart tagna på nr6 i GT/76 men tog en del andra ganska så bra bilder. Ska bli kul att se vad jag kan göra med dem när jag väl har tid att sätta mig ner och redegera lite bilder. Men tveksamt hur mycket jag hinner denna vecka då jag imorgon först har skola 8.30-11.30 för att sedan luncha med mamma som kommer ner för att hämta bilen innan jag ska jobba 16-20.30.. Fredagen kommer även den bestå utav skola och jobb och lördagen är det 6h jobb. På Söndag kanske? 
 
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela