malinvikstrm.blogg.se

Fredagsmys

Publicerad 2015-10-02 20:27:18 i Allmänt,

Denna helgen har verkligen börjat på ett kanon bra sätt. Redan halv 10 imorse rullade ett tåg in på spår 7 på City Terminalen här i Stockholm med en saknad vänn från Hedesunda! Efter många om och men lyckades vi äntligen att tajma in våra kalendrar och helgen som Kristin Persson äntligen kom till strorsaden för att träffa mig!!! Så extremt kul att äntligen träffa henne igen. Efter att ha setts varje dag i 3år blev det konstigt att nästan aldrig ses nu. 
Vi har spenderat större delen av dagen inne i centrum med massa shoping och god mat. Så nu efter att sprungit runt i affärer ligger vi båda ganska så bra i soffan och försöker tagga till inför morgondagens lerlöpning. Kikki P har nämligen lurat mig att springa Tjurruset med henne imorgon. Jag kommer så dö och kommer säkert vara a pain in the ass hela loppet men men om jag tar mig runt är jag nöjd. 
Nu ska vi fortsätta ligga och slappa i soffan framför idol15. 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela