malinvikstrm.blogg.se

Tid att låta drömmarna ta över

Publicerad 2015-11-12 23:11:41 i Allmänt,

 
Jag vet inte men det känns som om alla dagar är onaturligt långa och nätterna alldeles för korta just nu. Får alltid en känsla av lättnad när jag som nu lagt mig under täcket i sängen och ska alldeles strax stänga mina ögon och låta mina drömmar ta över mitt medvetande. Även fast jag idag har kännt en ny energi som jag inte har kännt på länge så känner jag att det är i sängen jag trivs allra bäst just nu. 
Hur morgondagen ser ut är ännu inte 100% spikat men något jag vet i alla fall är att den kommer bestå utav en hel del skolarbete. Har just nu en väldigt tung uppgift att skriva och även fast jag känner mig ganska så säker på det huvudsakliga målet med uppgiften så känner jag att efter denna uppgift kommer jag vara ännu mer "skoltrött" än vad jag är redan nu. Har i alla fall som tur är idag kännt att jag har fått en bättre koll på hur jag ska gå tillväga och vad jag ska lägga störst fokus på. Man kan nästan säga att jag är klar med uppgiften i mitt huvud redan, nu ska jag bara få ner det i ett dokument som är läsligt och förstårligt av andra också. Det är det problematiska. 
 
Nä nu är det dags att släppa allt som har med skolan att göra och försvinna in i drömmarnas värld. Ta hand om er själva och sov så gott! 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela