malinvikstrm.blogg.se

Snart är det helg

Publicerad 2015-11-12 21:30:59 i Allmänt,

 
Nu har ännu en lång dag gått och jag ligger just nu på mage på Patriks säng med en katt på ryggen! Dessa tre katter som dom har är ju de mysigaste men hårigaste katterna jag någonsin träffat!
Blir för övrigt väldigt avundsjuk på alla som nu lägger ut att dom är eller ska åka till varmare breddgrader just nu. Då jag är en djupfryst tjej så avskyr jag denna kyla som kommer! Att en vanlig vardag är tvungen att klä mig som om att jag ska ut till en skidbacke för att inte frysa är inte precis det mest praktiska i en stad som Stockholm... Så nu vill jag verkligen till värmen där jag kan gå i shorts och en snygg topp utan att frysa! Diss till detta väder,...
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela