malinvikstrm.blogg.se

NLY TREND BY JANNI DELÉR

Publicerad 2015-11-12 10:57:00 i Mode,

 
Att Janni Delér i veckan har lanserat sin nya kollektion på Nelly har nog ingen i modesverige missat. Så vem är jag om jag inte heller nämner det här i min blogg? Det har ju aldrig varit en hemlighet att jag på mer än en front ser upp till Janni och hennes händelserika liv och inte heller att mötet med henne på fotomässan förra veckan gjorde mig grymt lycklig. Och nu när hon då har lanserat denna kollektion kan jag bara säga att hon verkligen är en grym förebild i mina ögon. 
Här ovan visar jag då nu 3av mina favoriter av hennes kollektion. Visst jag gillar alla av hennes kläder där men i dessa skulle jag själv kunna se mig se ganska så bra ut i. 
Länk till hennes Kollektion kommer här: NLY TREND BY JANNI DELÈR 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela