malinvikstrm.blogg.se

Mysfrukost i sängen

Publicerad 2015-11-15 11:17:00 i Allmänt,

 
När Patrik är i Uppsala och ska spela match passade jag på att ha en mysig morgon stund för mig själv med lite frukost i sängen och film på TVn. Igår valde jag att inte skriva något då allt jag kände var förtvivlan över det hemska som hände i Paris.. #PrayForParis 
Sedan mådde inte jag på topp heller så då fick valet bli att låta bloggen stå och gapa tom. För övrigt igår så införskaffade jag mig äntligen en liten ugn! Så nu äntligen kan jag äta mat som jag vill samt baka! Min lilla lägenhet känns mer som ett hem nu. Så förutom att jag nu 11.30 ska ha full fokus på Elitrapport.se och GT/76 Bandy borta match mot Uppsala BoIS och heja på den snyggaste bandyspelaren med nr6 på ryggen i GT, ska jag städa och ev baka en liten kladdkaka. 
Kvällen sedan kommer spenderas med Patrik då vi ska passa på att gå på BIO som avslut på denna vecka. 
 
/M

Kommentarer

Postat av: Matilda Berlin

Publicerad 2015-11-15 14:05:11

Åhh vad det ser gott ut! Hoppas du mår bättre idag :)

Svar: ja jag mår bättre, tack så mycket :D
Malin Vikström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela