malinvikstrm.blogg.se

Inrednings prylar

Publicerad 2015-11-13 15:20:01 i Allmänt,

 
Hur kommer det sig att allt annat är så himla mycket roligare att göra när man sitter och försöker plugga?? Hur som helst så slutade det med att jag satt och kollade på inredningsprylar.. Jag personligen älskar all sorts inredning och sitter ofta och dagdrömmer hur jag skulle kunna tänka mig att ha i mitt framtida boende. Längtar verkligen till den dagen jag får designa och fixa en lägenhet/villa från grunden! 
HUr som hels så fastnade jag ganska mycket för denna lilla glas skåp att ev ha smink/smycken i. Hittade den på Zara Home och önskar just nu att jag inte var student så jag kunde tänkas ha råd att spendera pengar på lite små prylar till min lägenhet. 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela