malinvikstrm.blogg.se

Vill ha mer tid

Publicerad 2015-05-23 23:57:14 i Allmänt, Bilder,

Känns just nu som tiden går alldeles för fort! Vill ha sommar då jag känner att jag är i behov utav sol och värme men vill inte lämna Stockholm för att jobba i Gävle... Försöker verkligen att spendera så mycket tid som möjligt tillsammans med mannen i mitt liv Patrik då jag tyvärr inte kommer kunna umgås med honom så mycket som jag vill i sommar. 
Men men får njuta av tiden jag har för tillfället och det gör jag verkligen! Vi började veckan med att slå på stort och köpa en helikopter till Patriks gopro kameror för att kunna göra coola bilder och filmer. Kan erkänna att jag var extremt skeptisk till om den var värd pengarna först men efter att sett bilderna så kan jag sägs att den verkligen var värd pengarna! 

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela