malinvikstrm.blogg.se

Underbar helg

Publicerad 2015-05-17 22:37:05 i Allmänt, Bilder, Gävle,

En helg som har varit helt perfekt och underbar även fast vädret inte varit på topp lämnar jag nu bakom mig. 
Började helgen i fredags med att möta upp min mor, min kusin och. Tre utav mina fyra fastrar på stan för att bli bjuden på lunch på Fridays på Östermalm. Super god mat och trevligt sällskap, den perfekta början på helgen helt enkelt. Fortsatte eftermiddagen sedan med att hämta upp Patrik och Viktor efter deras lektioner och gympass  för att ta oss upp till min o Viktors hemstad Gävle. Detta var alltså första gången Patrik skulle åka med mig hem till mina föräldrar så om jag ska vara ärlig var jag ganska så nervös.. 
Men helgen blev helt kanon och jag kan verkligen säga att jag har hittat den mest fantastiska killen att kalla för min pojkvän! Så nu när jag ligger i min säng hemma i Solna är det med ett stort leende på läpparna och ett hjärta som är fyllt med lycka och kärlek! 
Patrik och Viktor i bilen upp till Gävle 

Viktor och jag 

Patrik på churt street (Ett av mina favorit ställen i Gävle) 

Godnatt /M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela