malinvikstrm.blogg.se

Trevliga kvällar i skogen

Publicerad 2015-07-23 10:38:17 i Allmänt,

 
Igår bjöds det på en mysig eftermiddag och kväll då vi blev lite fler ute i skogen. Var både såpbubblor, bad, kubb liknande spel, god mat och trevligt sällskap det bjöds på helt enkelt. Det ända som går att klaga på över gårdagen är att sommaren verkar ha tagit semester igen och vädret inte var det bästa så jag satt som vanligt och frös större delen av kvällen. För hoppningsvis blir det lite mer varm sommar innan studierna drar igång igen. 
Då jag precis har tagit mig upp ur sängen så vet jag inte riktigt vad planerna är idag men det ska jag försöka ta reda på snart. Men just nu sitter jag i soffan och försöker först och främst att bli lite piggare.
 
/M

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2015-07-23 13:00:02

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
Malin Vikström

Postat av: -S & -E // två ungdomar

Publicerad 2015-07-23 13:01:57

Vilket inspirerande och roligt inlägg! dig kommer vi kolla in fler gånger för din blogg var riktigt rolig och fin :)

Svar: Roligt att höra, tack då mycket :)
Malin Vikström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela