malinvikstrm.blogg.se

Söndags mys

Publicerad 2015-08-02 22:04:19 i Allmänt,


 
Äntligen ny månad och internett igen.Har varit så duktig att jag gjort slut på all internett när jag varit på landet med Patrik. Men nu är jag tillbaka i Stockholm igen. Tyvärr utan Patrik och får vänta en hel vecka innan jag får se honom igen tyvärr.. 
Dagen har varit en riktig mys dag. Tog mig in till City för en sen lunch med en saknad Rebecka på Vapiano vid Stureplan för att sedan ta en promenad genom hela city och avslute med caffe/chai Latte på Coffehouse by George vid Skrapan. Vi hade en hel del att prata om och var en extremt trevlig eftermiddag.
Nu sitter jag i soffan ensam i lägenheten och har lite egen mys framför en film på TV:n 
 
/M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela