malinvikstrm.blogg.se

Allt rullar på

Publicerad 2015-04-24 15:24:38 i Allmänt,

Vet att jag sagt det förut men måste säga det igen, Jag Älskar Min Pojkvän Extremt Mycket!!
Igår var det ännu en dag me fint väder så efter mina tv föreläsningar om Motorik i Biomekaniken så åkte jag och Patrik in till Centrum för att njuta av våren. Patrik hade med sig sin kamera och gick runt och fottade lite här och där. Super mysig eftermiddag i stan som vi avslutade med att käka på Texas Longhorn! God mat och bästa sällskapet man kan få! 
Efter åkte vi hem till mig i Solna där vi tog en löprunda på 5km innan vi hade en myskväll framför tv:n och kollade på andra filmen av Transformers. Så ärligt kan man annat än att älska honom?? 
Svar NEJ!!!
 
Nu sitter jag på tåget som ska ta mig till Västerås där jag ska vara hela helgen på möte med svenska skridskoförbundet och bl.a. diskutera skridskorns framtid. Kommer bli en intessant och lärorik helg för mig som har mitt mål att en dag jobba i förbundet och få åka runt som landslagstränare. Lite därför jag studerar min 3åriga utbildning som ag gör och om planerna går som planerat kommer jag även vara med i 2-3årig utbildning från förbundetshåll och åka runt ed ungdomslandslaget/skridsko akademin på läger och tävlingar! Håller tummarna! 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Vikström

21y/o Stockholm Tränarstudent

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela